نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تحقق رویای مشترك دیبالا و ایكاردی

تحقق رویای مشترك دیبالا و ایكاردی

 

ماجرای مثلث یووه، ایكاردی و دیبالا همچنان تمامی ندارد و خبرهای فراوانی با محوریت اضلاع این مثلث در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود.

 

CorSport از مهلت دادن مائورو ایكاردی به مدیران یووه برای اعلام تصمیم نهایی‌شان تا روز دوشنبه نوزدهم اوت (28 شهریورماه) خبر داده است. این روزنامه چاپ رم البته در خبری دیگر نیز از علاقه فراوان آندره‌ا آنیلی به مائورو ایكاردی و اصرار او به انتقال این بازیكن به یوونتوس خبر داده و مدعی شده یووه به درخواست آنیلی پیشنهاد معاوضه دیبالا با ایكاردی را به نراتزوری‌ها داده است.
وخامت ارتباط مائورو ايكاردي و اينتر ناتزيوناله باعث شده تا او در هفته‌هاي اخير به صورت انفرادي تمريناتش را انجام دهد. در عين حال Gazzetta خبر داده واندا نارا همسر و مدير برنامه‌هاي اين مهاجم آرژانتيني درصدد پيگيري براي اعطاي مجوز از سوي اين باشگاه براي حضور موكلش در جلسات تمريني و تاكتيكي اينتر است. همه اينها در حالي است كه ناپولي نيز همچنان آماده چراغ‌سبز ايكاردي و فراهم كردن شرايط انتقال سريع او به جمع خود است.

 

به نظر می‌رسد یوونتوس در نهایت چاره‌ای جز مشخص كردن سرنوشت گونزالو هیگواین، ماریو مانژوكیچ، پائولو دیبالا و مائورو ایكاردی ندارد و تنها باید پذیرای دو نفر از این جمع باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: